طنز های خواندنی

تبلیغات
داستان کوتاه کد موزیک
طنز های خواندنی

خاموش

نوشته: رضا | تاریخ: پنجشنبه چهاردهم دی 1391 | نظرات شما (0)
" خریت "

به ترتیب مخفف حروف اول این مراحله :

" خیانت دیدن "

" رهاش نکردن "

" یار و یاورش بودن "

و در نهایت

" تنها موندن "

 


برچسب‌ها: جملات زیبا عاشقانه, عاشقانه, عاشقانه ای برای تو, عاشقانه احساسی, باران
نوشته: رضا | تاریخ: پنجشنبه چهاردهم دی 1391 | نظرات شما (0)

نفس

نوشته: رضا | تاریخ: جمعه دهم آذر 1391 | نظرات شما (0)
هميشه تو مدرسه عاشق اونايي هستم  که...
.
.
.
.
موقع حل تمرين داوطلبانه ميرن پاي تابلو وميذارن ما يه نفس راحتي بکشیم

برچسب‌ها: طنز مدرسه, تابلو, عاشق, عاشقانه احساسی
نوشته: رضا | تاریخ: جمعه دهم آذر 1391 | نظرات شما (0)

نگاه کن

نوشته: رضا | تاریخ: پنجشنبه یازدهم آبان 1391 | نظرات شما (0)
 

                                        

نگاه کن که غم درون دیده ام

چگونه قطره قطره آب میشود

چگونه سایه ی سیاه سرکشم

اسیر دست آفتاب میشود

نگاه کن تمام هستیم خراب میشود

شراره ای مرا به کام میکشد

مرابه اوج میبرد مرا به کام میکشد

نگاه کن تمام آسمان من پرازشهاب میشود

توآمدی ز دورها و دورها . . .


برچسب‌ها: جملات زیبا عاشقانه, عاشقانه, عاشقانه ای برای تو, عاشقانه احساسی, باران
نوشته: رضا | تاریخ: پنجشنبه یازدهم آبان 1391 | نظرات شما (0)

عاشقانه . . . ( به درخواست یکی از دوستان)

نوشته: رضا | تاریخ: سه شنبه نهم آبان 1391 | نظرات شما (0)
 من  اصلا سر به هوا نیستــــم 
 
 
امـّـــا 
 
 
همیشـــــه چشــــم به آسمان دارم 
 
 
حال عجیبـــی ست 
 
 
دیدن ِ همان آسمان که 
 
 
... شاید "تو" ... 
 
 
دقایقی پیش 
 
 
به آن نگاه کـــرده ای...

فــکـــرم را پر کــرده...

 

فــکــر ایــنکه...

 

چــگــونــه بــه تــو فــکــر نــکــنم...!

سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول
 
اهدا می شود به گمشده ی من 
 
که اگر چه در بیداری متعلق من نیست،
 
 اما بازیگر نقش اول رؤیاهای من است!...

 

آنقدر گفتم تو که خدا هم عاشقت شد . . 

 

 

 

دیگر هیچ سراغی از من نمی گیرد! !...

 



برچسب‌ها: جملات زیبا عاشقانه, عاشقانه, عاشقانه ای برای تو, عاشقانه احساسی, باران
نوشته: رضا | تاریخ: سه شنبه نهم آبان 1391 | نظرات شما (0)

دری وری

نوشته: رضا | تاریخ: یکشنبه هفتم آبان 1391 | نظرات شما (0)
سلام

 فکر میکنید شخصیت  من بیش تر به کدوم یکی از این شکلک ها نزدیک تره  !!!

 


ادامه مطلب کاملا عاشقونس

برچسب‌ها: جملات زیبا عاشقانه, عاشقانه, عاشقانه ای برای تو, عاشقانه احساسی, باران
نوشته: رضا | تاریخ: یکشنبه هفتم آبان 1391 | نظرات شما (0)

اسمس عاشقانه

نوشته: رضا | تاریخ: جمعه بیست و هشتم مهر 1391 | نظرات شما (0)

بی انصاف با کدام لالایی وجدانت را خوابانده ای

که اینچنین بیخیال ما شدی . . .

♥♥♥♥♥♥♥♥اس ام اس عاشقانه♥♥♥♥♥♥♥♥♥

هر آدمی تو زندگیش یه بی معرفت داره
که اون بی معرفت
دوست داشتنی ترین آدمای روزگاره !
بی معرفت ، به یادتم . . .
♥♥♥♥♥♥♥♥اس ام اس عاشقانه♥♥♥♥♥♥♥♥♥

وقتی گریه میکنی “زیباتر” می‌شوی
اما بخند
من به همان زیبا که “تر” نیست ، قانعم  . . .
وابسته شدم به تو ، بی آنکه بدانم
“وابستگیها”
وام های کوتاه مدتی هستند
با بهره های سنگین . . .
♥♥♥♥♥♥♥♥اس ام اس عاشقانه♥♥♥♥♥♥♥♥♥

برای من
“مهر”
در نگاه توست
 نه اولین ماه پاییز . . .
♥♥♥♥♥♥♥♥اس ام اس عاشقانه♥♥♥♥♥♥♥♥♥

کم سرمایه‌ای نیست داشتن آدم‌هایی که حالت را بپرسند
از آن بهتر داشتنِ آدم‌هایی است که
بتوانی در جواب احوال‌پرسی‌هایشان بگویی :
“خوب نیستم . . . “

 

♥♥♥♥♥♥♥♥اس ام اس عاشقانه♥♥♥♥♥♥♥♥♥

همیشه همه توی بن بست زندگی برمیگردن سراغ عشق اولشون
اما چه سخته اون روزی که عشق اولت رفته باشه سراغ عشق اولش . . .
با هرکه نشستیم ، دل از او نشکستیم
بر جام می و می کده ، مردانه نشستیم
هرچند که این جام پر از جور و جفا بود
خوردیم ولی حرمت ساقی نشکستیم . . .

♥♥♥♥♥♥♥♥اس ام اس عاشقانه♥♥♥♥♥♥♥♥♥

در دهکده ی تو خبر از بوی ریا نیست / چون نیست ریا ، هیچکس انگشت نما نیست
ما طالب مهریم و دل از عاطفه لبریز / دل صافتر از تو به خدا هیچ کجا نیست  . . .
در دلم کودکیست که “بی تو بودنش” را نق میزند
من هیچ ، لااقل بهانه ی او باش . .

.
♥♥♥♥♥♥♥♥اس ام اس عاشقانه♥♥♥♥♥♥♥♥♥


قلب عزیز لطفا خفه شو و در همه کارها “دخالت” نکن !
همان کـه خون “پمپاژ” کنی کافیست
اگر هم “خسته” شدی اجباری نیسـت به کار  . . .




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : علی احمدی
تاریخ : پنج شنبه 21 شهريور 1392
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
sajad در تاریخ : 1392/6/18/1 - - گفته است :
یه پیشنهاد ویژه

سلام دوست عزیز

وبلاگ باحالی داری

حیف این وب نیست که اماربازدیدش اینقدپایینه.من یه پیشنهاد دارم

توبایدیه بنربرای وبلاگت طراحی کنی و اونو توسایتاوبلاگای مختلف کدکنی.من برات اینکاروانجام میدم.

بیابه وبلاگم وبگوچه مدل بنری دوس داری.خودمم برات همه جاتبلیغش میکنم

www.baner938.lxb.ir


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: